Zasady Reklamacji

Poniższe zasady reklamacji dotyczą wszystkich produktów zakupionych w sklepie KOMINKI-KOMINY WOJCIECH WIERDAK za pośrednictwem strony internetowej https://www.tom-kominki.pl .

1. Podstawa prawna reklamacji

Podstawą prawną reklamacji jest rękojmia za wady fizyczne i prawne Towaru, uregulowana w Kodeksie cywilnym (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.). Sprzedawca odpowiada za wady Towaru, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Konsumentowi.

2. Jak złożyć reklamację?

W celu złożenia reklamacji, prosimy o:

  1. Pisemne zgłoszenie wady: Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@tom-kominki.pl lub pisma na adres [ul. Letniskowa 2; 95-073 Jedlicze B ] z opisem wady Towaru. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie:
    • Imienia i nazwiska Kupującego,
    • Numeru zamówienia,
    • Nazwy reklamowanego Towaru,
    • Daty zakupu,
    • Dokładnego opisu wady oraz daty jej stwierdzenia,
    • Żądania reklamacyjnego (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna).
  2. Odesłanie reklamowanego Towaru: Reklamowany Towar należy odesłać na adres uzgodniony ze sprzedawcą.

3. Rozpatrzenie reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym Towarem. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Państwa za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie.

4. Żądania reklamacyjne

W ramach reklamacji mogą Państwo żądać:

  • Naprawy Towaru,
  • Wymiany Towaru na wolny od wad,
  • Obniżenia ceny Towaru,
  • Odstąpienia od umowy (jeśli wada jest istotna).

Sprzedawca jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.

5. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).

Konsument może również skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution) pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

6. Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zasad reklamacji prosimy o kontakt:

tel: 604 228 408
email: kontakt@tom-kominki.pl

PIECE KOMINKI sprzedaż serwis montaż Łódź
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.